

Hög tid för lite spelningar! Den 4 och 5 september drar vi i västerled och spelar på älskade Musikens Hus i Göteborg, och återvänder efter många år äntligen till Halmstad och nya kalasfina stället The House där – tillsammans med bandet Magboots. På Musikens Hus är det nya Klubb at Last med tre band på scenen och efterhäng nere i Hängmattan.
Biljetterna finns ute nu, klicka här: 4 september Halmstad och 5 september Göteborg
Men inte nog med det: Vi börjar med några festivaler i augusti…
Först ut Ingbofestivalen i nordvästra Uppland den 8 augusti, som arrangeras på Tärnsjö bygdegård. Kolla in Ingbofestivalens Facebook!
Därefter Gillbergarocken utanför Eskilstuna den 15 augusti, besök deras hemsida för mer info och för att köpa biljetter!
Det blir även en trevlig festival 12 september, som utannonseras inom kort… och kanske också en Stockholmsspelning i slutet av oktober… Simma lugnt till dess!













